Модельный ряд Suzuki

Отзыв о Suzuki SX4 2020 года


Автомобиль: Suzuki SX4 2020 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 3500 км, двигатель - 1.6 бензин, комплектация - GLX
Автор: Василь (Украина, Чернигов)   16.03.2021
Расход в городе: 8.0 л/100км, по трассе: 6.1 л/100км, средний: 6.3 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Авто придбано в листопаді 2020 року. Suzuki SX4 GLX 1.6 АТ (2020), пробіг - 3500. Витрати пального: місто - 8.0; траса - 6.1 (взимку).

Відгуки власників авто, які вже отримали й мають власний досвід експлуатації придбаних нових автомобілів, є дуже важливим, корисним, а інколи й вирішальним під час вибору нової автівки іншими потенційними покупцями. Саме тому я вдячний всім відгукам про різні марки авто, які були прочитані мною на ІНФОКАРІ за останні роки.

Спробую поділитися й власним досвідом придбання й експлуатації нового SX4.

Зрозуміло, що мій досвід є достатньо суб’єктивним, це лише мої особисті враження і думки й вони можуть не збігатися з іншими власниками подібних авто, тому прошу розглядати цей відгук лише як мою особисту думку власника SX4 за чотири місяці експлуатації авто (пробіг 3500 км). І якщо ви дотримуєтеся іншої думки або інших критеріїв ставлення до підбору автомобіля, це не означає, що не може бути іншої думки.

Придбання нового авто почав розглядати з 2013 року. Потім війна і всі наслідки з нею пов’язані… У 2015 з виходом на ринок України Вітари, твердо був переконаний, що буду її брати.

Але з початком поставки в Україну у 2018 році оновленої Вітари з турбодвигуном 1.0 (евро - 6), змушений був перевести увагу на SX4, зважаючи на те, що залишаюся прихильником простих, перевірених й підтверджених роками надійної експлуатації двигунів (не маю жодних претензій до турбомоторів Suzuki, але все ж забобони інколи вирішують багато чого у нашому житті).

Я не є професійним автомобілістом, авто використовую як і більшість на рівні побутового користування. Був власником та маю досвід експлуатації ФОРД «ГРАНАДА» 2.3 АТ (1978); ВАЗ 21063 (1987); ЛАНОС 1.4 (2008).

Критеріями вибору було визначено: надійність; економічність; ремонтопридатність; наявність круїзу, вартістю у межах 20 т.$
Категорично не розглядалися під час вибору: преміальні марки; російське виробництво (або його причетність до збирання), авто з великою витратою пального; маленькі (трициліндрові) мотори до 1.4 л; варіатори (роботи).

(Розглядав і готовий був взяти РАВ4 в базі на механіці, але відмовився у зв’язку із відсутністю там круїзу, який не може бути встановлений навіть в якості опції (круїз з’являється в РАВ4 через комплектацію вже як активний, але вже й за зовсім інші гроші!).

Про такі речі як - перевірка пластику на дотик, зручність/незручність посадки/перебування в авто, відкривання/закривання дверей, шумоізоляцію, гучність аудіосистеми й інші суб’єктивні речі забирати увагу й час не буду.

Переконаний - кожен має особисто обирати реальне авто під себе приміряючи всі ці досить суб’єктивні моменти в реалії власних відчуттів і вподобань, перевіряючи зручності/незручності автомобіля безпосередньо в автосалоні конкретно для себе й порівнюючи з іншими варіантами. Не можна брати до уваги відчуття інших людей. Бо ви обираєте авто для себе, вам їздити, ремонтувати й жити з усім тим, що придбаєте. Тому тут - тільки особисте відвідування автосалону й обовязковий тест-драйв перед покупкою! Я, наприклад, за весь час експлуатації пластик салону відчував тільки під час прибирання авто. Не знаю, хто з водіїв його торкається, або насолоджується його відчуттям під час руху!головне, щоби не скрипів!

Через названі вище причини і критерії моїх вподобань та у зв’язку із комплектацією інших авто відповідним силовим агрегатом або трансмісією, для мене відпали потенційні конкуренти й не розглядалися мною: Nissan Qashqai (1.2/Xtronic CVT); SEAT Arona 1.0 TSI (7-DSG); Citroen C3 Aircross 1.2i; Ford EcoSport 1.0 EcoBoost; KIA Stonic 1.4 (H-matic); Opel Crossland X 1.2; Renault Arkana; Renault Sandero Stepway (0.9); Renault Kadjar (1.3 TCe) й таке інше. Ну а Renault Duster - просто не подобається. Інколи у багатьох виробників пропонується трохи більш потужний двигун і краща комплектація - але вже й за зовсім інші гроші.

Таким чином, окресливши важливі для себе критерії вибору й елементи комплектації авто, вважаю що мені вдалося значно звузити коло претендентів на придбання й позбавити свою психіку від зайвих перенавантажень і хвилювань: БУТИ/НЕБУТИ або ХОЧЕТЬСЯ/ПОДОБАЄТЬСЯ але КОЛЕТЬСЯ.

Реально розглядав:

- Mitsubishi ASX - в Україні пропонується дуже малий вибір варіантів комплектації, в базі 1.6 МТ (або 2.0 CVT 4х4 але вже за інші гроші) й ціна в порівняні з SX4 завищена принаймні до 3 т.$ при цьому відвернуло - відсутність в базі круїзу, рульова колонка не регулюється, сидіння пасажиру по висоті не регулюється, відсутній Блютуз, авто важче на 200 кг (як наслідок, вважаю що витрати пального будуть більшими);

- Skoda Kamiq 2019 CWVA (EA211) - на дивину має майже однакові технічні показники й базову комплектацію дуже споріднену до Вітари та SX4! Виглядає справді цікаво й привабливо але - новий і зовсім не перевірений часом і практичною експлуатацією автомобіль; більше того, як я зрозумів - заради здешевлення вартості в Україні пропонується з атмосферним двигуном 1.6 (EA211) російського виробництва, який виробляється тільки для російського ринку й має певні особливості в експлуатації (в Європі Kamiq комплектується турбомоторами 1.0; 1.5. Ну а криворукість російського виробництва у самих росіян викликає жах й шалене неприйняття, тому ставати жертвою їх автопрому мені зовсім не хотілося. Навіть заявлений до продажів з цієї весни 2021 року в Індії Skoda Kushaq, не має цього двигуна в комплектації, а пропонується з європейськими 1.0 та 1.5 турбо!) Крім того, мене, наприклад напружує й трохи дивує, що за півтора року продажів в Україні я не знайшов жодного адекватного відгуку в Інтернеті! (На ІНФОКАРІ єдиний і доволі суперечливий відгук від 22.12.2020 після 200 км пробігу!) Про Karoq, Kodiaq - є, а от про Kamiq - просто мертва тиша і це за півтора року продажів…! Крім того, – відсутність в базі круїзу, підігріву передніх сидінь, сидіння пасажиру по висоті не регулюється тощо;

- KIA Sportage (2018) в базовій комплектації – відсутність круїзу, сидіння пасажиру по висоті не регулюється (сусід майстрував у себе якісь підкладки щоби підняти сидіння для дружини!), передній підлокітник відсутній, авто важче (на 300 кг) за Suzuki SX4, тому й навіть заявлені виробником витрати пального відповідно на 1.5 л на сотню більші; можливо я помиляюся, але для мене було відчуття поганого огляду в салоні авто взагалі й дзеркала заднього виду зокрема (сидиш як у капсулі), нажаль не дали зробити тест-драйв (принаймні в автосалоні у Чернігові), безпека гірша ніж у SX4, базова комплектація дорожча на 1.5 т.$;

- Форд Куга - базова комплектація трохи була скромна, але можна було брати, під час акційного розпродажу наприкінці 2019 року. З 2020 за базу вже просили непомірну як на мене ціну, а на сьогодні взагалі пропонують тільки дизель!;

- Nissan X-Trail 2.0 (2017) - завеликі витрати пального та й відсутність для мене потреби у такому великому авто;

- Renault Arkana - російське виробництво і все, що з тим пов’язано, про що вже сказано вище.

Таким чином, в наслідок тривалого вивчення та порівняння наявних до продажу в Україні нових авто і моїх побажань я прийшов до висновку, що найкращим для мене, на час придбання авто, варіантом співвідношення за показниками: надійність/ економічність/ безпека/ комплектація/ ціна - є Suzuki SX4 або Suzuki Vitara (з осені 2020 року для України було поновлено в комплектації Vitara двигун 1.6 але я на той час вже замовив й очікував свою SX4. Вітара цікава трохи більш коротшими звисами для тих, хто частіше здійснює поїздки за містом).

Саме тому я й придбав Suzuki SX4. Автомобіль, який підходив за моїми критеріями вибору та з 2016 року був перевірений практичною експлуатацією власників й доведений виробником до нинішнього його чудового стану, який дозволяє користуватися авто із задоволенням й відсутністю розчарувань та потреби у додаткових витратах на ремонт та обслуговування. Крім того, відгуки в Інтернеті власників SX4 також були в основному тільки позитивними.

Досвід експлуатації SX4 в мене незначний, але особисті відчуття й враження є і вони - тільки приємні. Тому про переваги я особливо не буду хвалитися. Автомобіль в максимальній комплектації й відповідає в повній мірі моїм потребам. Він досить комфортний, має достатньо сучасних систем безпеки й допомоги водію під час експлуатації але й без зайвого перевантаження електронікою (Є в мене невеличке побоювання щодо наворотів автоматики та електроніки, яка інколи заважає водію відчувати впевненість керування автомобілем. Не знаю як кому, але інколи мене відлякує наявність і додаткові особливості експлуатації авто з системою СТАРТ/СТОП, датчиками тиску повітря в шинах тощо. Можливо я помиляюся й треба просто до них звикнути).

З тих недоліків про які читав у відгуках інших власників SX4, за себе можу сказати, що двері зачиняються добре, пластик та шумка не дратують, задній номер підклеїв двобічним скетчем і він не деренчить під час закривання задніх дверей, світло подобається, витрати пального влаштовують.

На цей час пройдено нульове ТО, на 2300 пробігу замінено мастило після обкатування авто (на власний мій розсуд, виробником не передбачено).

Жодних розчарувань, - тільки приємні й позитивні враження, саме тому й щиро раджу звернути увагу на трохи, як на мене, недооціненого автовиробника Suzuki, який виробляє достатньо якісні, надійні авто що доставляють їх власникам тільки задоволення від експлуатації та ще й пропонує великий спектр комплектації на будь який смак.

Отже на сьогодні за час експлуатації в зимових умовах (від +5 до - 18 градусів) під час обкатування (місто/траса) маю показники витрати пального на автоматі: у місті - 8.0 л (комп) (або 9.3 л по заправці до першої відсічки повного баку); за містом – 6.1 (комп) та 7.2 (по заправці); В середньому комп. показував 6.3, що мене також влаштовує, хоча й є підозра що він, все ж таки, трохи підбріхує. Стиль їзди тримаю поки що не активний, це також зрозуміло на не обкатаному авто.

Разом з тим, деякі дрібниці, які мені не подобаються й не суттєво, але все ж таки вносять дискомфорт, а інколи й викликають в мене не розуміння хочу викласти на замітку іншим, можливо для когось це буде принциповим під час вибору авто. Хоча це навряд може вплинути на вибір тому що вони дійсно незначні.

Ці дрібниці, на мій погляд, не належать до недоліків чи технічних особливостей експлуатації мого авто, а в більшій ступені стосуються виробника Suzuki, який би при наявності зворотного зв’язку з покупцем продукту свого виробництва та за бажання міг би під час підготовки наступної генерації автомобіля легко і просто їх виправити й таким чином зробив би свій продукт ще більш привабливим для покупця і конкурентоспроможним на ринку.

Таким чином, на сьогодні мені не подобається в моїй Suzuki SX4 GLX 1.6 АТ (2020):

- звуковий сигнал - не відповідає статусу авто! Він гарно працює тільки в закритому просторі (у гаражі, наприклад);

- сріблясті бокові оздоблювачі дефлекторів обдування повітря (зліва/з права торпеди) відбиваються на склі передніх дверей безпосередньо над боковими дзеркалами заднього огляду та дуже заважають й відволікають під час користування дзеркалами;

- відсутність годинника на центральній консолі (на відмінність від Вітари, в якій є можливість встановити годинник між центральними дефлекторами повітря). В SX4 годинник розміщений на панелі приладів й, на мій погляд, є там інколи зайвим тому що: він губиться серед іншої інформації приладів (деколи забивається іншою інформацією (наприклад, при включеному круїзі годинник не відображається) крім того, його не видно під час виключеного двигуна й не видно пасажиру. Годинник можна було би легко розмістити на місті кнопки аварійної зупинки перемістивши її в інше місце (навіть у Ланосі той простенький годинник був дуже доречний на передній консолі);

- пороги не закриті дверима, що призводить до забруднення ніг під час посадки/висадки (розумію, що це перевага більш преміальних авто, але ж хотілося б мати й таку просту опцію);

- ніша зліва від керма занадто маленька, зроблено під старий мобільний телефон маленького розміру, тому, нажаль, сучасний смартфон в неї не входить і вона стає непотрібною (може я не знаю навіщо вона там?!);

- незручне розташування розетки USB-порту (сховано у центральний підлокітник і підключатися до нього достатньо некомфортно), можна ж було краще розмістити його під розеткою 12 V у центральній ніші (у Вітари краще);

- при виключеному двигуні в положенні ключа «ЗАПАЛЕННЯ» не працюють скло підйомники, двірники, обдув тощо, працює тільки аудиосистема. Тому щоб опустити скло, включити обдув або змахнути краплі дощу з лобового скла треба заводити двигун;

- під час включеного Блютузу для прийому дзвінків не працює голосова підказка навігатора (можливо я ще не розібрався або мій телефон не дозволяє працювати цим функціям одночасно);

- меню магнітоли англійською мовою (сприймає тільки латиницю в телефонній книзі смартфону), тому виникають проблеми з читанням/збереженням номерів із телефонної книги телефону кирилицею і, як наслідок – ускладнення з розпізнаванням вхідних дзвінків та програмуванням номерів швидкого набору;

- швидкий набір фіксованого номеру, який передбачений функцією Блютуз, для позбавлення водія від зайвого відволікання під час руху не повністю виконує це завдання, бо насправді вимагає відволікатися під час руху і виглядає, як цілий ритуал! (щоб набрати номер, який заздалегідь запрограмований на кнопку, (виробник в інструкції обізвав це «Набір одним натисканням» стор. 5-76 Керівництва з експлуатації) треба: 1- натиснути кнопку прийому викликів Блютуз; 2-повернути перемикач та вибрати «Швидкий набір»; 3-натиснути перемикач для підтвердження вибору;4-натиснути кнопку заздалегідь запрограмованого у пристрої номеру абоненту;5-натиснути кнопку перемикача для підтвердження вибору; 6- повторно натиснути для виклику! В телефоні це робиться у двічі швидше: 1- включити телефон; 2- натиснути/утримувати кнопку на якій запрограмований потрібний абонент). Невже виробник авто Suzuki не міг визначити такі параметри виробнику штатної магнітоли?

- відсутність можливості відчиняти кришку багажника (п’яті двері) з салону, що призводить до постійного забруднення рук, бо ти мусиш відкривати кришку кнопкою на дверях, а задня частина у хетчбеках завжди швидко й сильно забруднюється. (В Ланосі, наприклад, було дуже зручно й комфортно відкривати кришку багажника саме з салону);

- мені чомусь, ніяк не вдається подружитися з автоматичним датчиком роботи передніх щіток. Гарно працює під час великого дощу та на швидкості від 100 км/год. А от коли слабо дощ моросить і з невеликою швидкістю руху авто не завжди коректно спрацьовують і це нервує та відволікає. Для мене було б краще мати гарно відрегульовану опцію роботи щіток з інтервалом. Тоді водій в залежності від обстановки може самостійно регулювати інтервали руху щіток. Але, нажаль інтервали різниці спрацьовування заднього двірника в позиції INT (- та +) майже не відрізняються по часу;

- датчик показу наявного в баку пального має багато рисочок, які не дозволяють визначити наявність в баку орієнтовної кількості пального. Краще б розбили поле на чіткі зони: резерв/10/20/30/повний або резерв/половина/повний;

- щітки очищення вітрового скла – не витримали перевірки великим снігом та морозом (або в мене щось не склалося). Снігопади першої декади лютого в Україні показали, що щітки не маючи простору між резинкою і основою кріплення щітки швидко забиваються снігом, льодом і обмерзають в наслідок чого – дуже легко примерзають в зоні спокою;

- відсутність підігріву вітрового скла в зоні спокою щіток очищення. Дуже необхідна функція яка добавить комфорту під час пересування взимку і кожен водій буде із вдячністю згадувати інженерів Suzuki про надану опцію!;

- форсунки омивання вітрового скла розташовані під кришкою капоту саме у ніші в яку щітки зчищають сніг, тому під час налипання великого снігу та намерзання льоду в мороз вони дуже швидко забиваються й не справляються з розприскуванням рідини, змушуючи водія зупинятися й періодично прочищати отвори форсунок. (На Ланосі, наприклад, форсунки розташовані зверху кришки капоту і ніколи нічим не забивалися).

Крім того...

Не рекомендую брати темний колір авто (червоний, темно-синій). Так, це – красиво, класно й круто, – але бруд весь видно дуже гарно (мусиш частіше мити авто!), зараз би я, наприклад, взяв би якийсь більш світлий колір (мій улюблений «сафарі» (пісочний перламутр) він був на Гранд Вітарі, але тут такого варіанту, нажаль, не пропонують).

Крім того, хочу зауважити ще один момент, який не відноситься до автомобіля але стосується Suzuki та впливає на поширення авто у нас в Україні.

Проблемним є недостатньо розгалужена мережа дилерських центрів та сервісу Suzuki.

Нажаль, саме відсутність автосалону й сервісного центру в м. Чернігові, зупинило багато моїх знайомих від знайомства та придбання автомобілів Suzuki й вони мусили купувати авто інших виробників тільки тому що поряд знаходиться сервіс, а до Києва - 140 км. Бо щоби просто замінити мастило чи провести якусь просту діагностику треба проїхати як мінімум 300 км!

Suzuki просто втрачаєте потенційних покупців і віддає їх запросто іншим виробникам! Думаю такої ж думки покупці з інших обласних центрів - Сум, Кропивницького, Луцьку, Рівного, Чернівців в яких також як і в Чернігові відсутній офіційний дилер та сервіс Suzuki.

Хоча всі чудово розуміють, що перші три роки (100 тис.км) ти захищений від поломок гарантією виробника та гарантовано отримаєш безкоштовну допомогу в межах всеукраїнської програми допомоги в дорозі Suzuki Assistance, але й їхати за 150 км щоб уточнити незначні деталі доволі не зручно, краще мати сервіс трохи ближче!

Можливо я в чомусь і помиляюся але було б добре, якщо б виробник врахував та виправляв нескладні технологічно, але такі вкрай важливі дрібниці для покращення комфорту в наступній генерації автомобілів Suzuki, що зробить їх ще більш привабливими для клієнтів та підвищить їх конкурентну спроможність на рику.

Плюсы автомобиля: - надійність; - економічність; - безпека; - комплектація; - ціна;

Минусы автомобиля: - незначні дрібниці, які не впливають на експлуатацію авто;

Совет покупателю: Щиро раджу звернути увагу й розглянути для придбання Suzukі SX4: якісне, комфортне та надійне авто з великим спектром комплектації на будь який смак.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Fender Tremolo  

Поздравляю Вас с покупкой отличной машины и желаю долгой и беспроблемной эксплуатации.Вы все верно говорите.сам захотел Сузуки Витара.именно захотел.нравится дизайн и комплектация.но оттолкнул огромный минус в виде отсутствия дилера.это реальный и огромный минус производителю.ездить в Киев по разным вопросам я не готов.поэтому был приобретен Киа Спортейдж в базовой комплектации.Автосалон уже знаком,так как почти 8 лет назад покупал здесь свой Шевроле.всех знаю и меня знаю.а это немаловажно.Да,по количеству подушек Киа проигрывает,нет здесь и подогревов сидений.но зато есть обогрев дворников,Хендс-Фри ,полный комплект электронных систем безопасности и т.д.ну и качество и уют салона ,особенно сиденья,очень понравились.есть камера заднего вида.купил и не жалею.но основной фактор все так был наличие дилера в городе.это и решило купить Киа.

+4-1ОТВЕТИТЬ  
Ябадабаду  

Вот это ОТЗЫВ!!!

ПыСы: на счет веса авто не все так однозначно.
Низкий вес у современных авто достигается за счет толщины металла, и проблема вовсе не с безопасностью, а с вероятностью получить хлопушку от каштана, града и просто неаккуратного открытия двери тобой или соседом по парковке. К тому же давно замечаю, что легкие авто куда сильнее припадают на заднюю ось при загрузке, т.к. для поддержания легкого кузова не нужны мощные пружины, и когда легкое авто подгружается в относительных показателях добавочный вес выше.

+3ОТВЕТИТЬ  
poradnyk  

Ябадабаду, Щось в тому є, так я їжджу на аналогічному авто.
Метал дуже тонкий, але пережив великий град і без вм'ятин. Чесно кажучи коли авто потрапило під той град, думав все, гаплик, але нічого. Можливо тут метал спрацьовує як пружина - не знаю, але проблем не було.

+4ОТВЕТИТЬ  
Sergio Banas  

Вітаю з покупкою!Супер відгук!

+2ОТВЕТИТЬ  
Slevin_87  

Спасибо за отзыв, стою перед выбором данного авто и думал что знаю уже про все косяки авто, чтобы понимать насколько они критичны, как оказалось знаю не все.
Удивило что в 21 году на авто чтобы запустить дворники, воспользоваться свеклоподъёмниками надо будет заводить авто.
Странно, что про это ранее никто не писал.

+2ОТВЕТИТЬ  
poradnyk  

Slevin_87, ну заводити не обов'язково, але ввімкнути запалення треба

+4ОТВЕТИТЬ  
Slevin_87  

poradnyk, Если это так, то это нормально, просто странно, что автор пишет что необходимо заводить авто, единственное обьяснение которое мне приходит в голову, что у не стоит кнопка для завода авто

+2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Правдоруб  

Достойный отзыв! Круто всё описано, видно как атор разобрался в своих ньюансах выбора и хотелках, вспоминаю себя с выбором моего Фокуса 4 года назад)) Автору хороших дорог и приятной эксплуатации!

+3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Д`якую всім за оцінку й гарні побажання!

+4ОТВЕТИТЬ  
Александр1981  

Оце відгук, щиро дякую за нього. Сам вагаюся між сузукі та Skoda Kamiq.

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Александр1981,
Дякую! Продовжую отримувати задоволення від користування SX4.
На сьогодні пробіг 4250 і можу констатувати, що витрати пального у місті зменшились (у порівнянні із періодом обкатки та експлуатацією взимку), комп показує - 7,1 л, і це приємно (хоча, можливо трохи й прибріхує!).
Стосовно Kamiq - у моєму випадку, він дуже сподобався дружині і справді виглядає досить цікаво й своєю близькістю походження до ВАГу десь на підсвідомості дає власнику відчуття причетності до володіння більш преміальною автівкою на кшталт Тігуана ... (це як Arkana, на мій погляд, - за гарним, преміальним обліком - є питання й сумніви).
У будь якому випадку: вибір і придбання авто - це особисте рішення того, хто віддає за нього свої гроші, але в мене зникло бажання брати Kamiq до розгляду після вивчення відгуків власників, особливо щодо двигуна російського виробництва 1,6 (EA211), який створений виключно для ринку країн СНГ й збирається у Калузі та його недоліки (мовою оригіналу):
1) Высокий расход моторного масла
2) Очень большой расход моторного масла и чёрный нагар в некоторых цилиндрах (Случается даже такое, что мотор с рождения потребляет чуть ли не по 0,5 литра на 1000 км (а иногда и больше)
3) Течь масла в корпусе ремня ГРМ
4) Неравномерный прогрев цилиндров и поршневой группы
5) Плохая продувка и наполнение цилиндров
6) Помпа с двумя термостатами сложна по конструкции и меняется в сборе
7) Течь антифриза из-под помпы
8) Стук гидрокомпенсаторов на холодном моторе (https://vagdrive.com/threads/vsjo-o-dvigateljax-1-6-mpi-ea211-cwva-cwvb.376/)
Вибачте, але я таких проблем і масложеру не мав навіть у Ланосі (2008) з Мелітопольским двигуном 1,4 за 68 тис. пробігу!
Тому щиро бажаю - відсутності сумнівів, гарного вибору й придбання авто!

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Станом на 17.07.21 пробіг складає 5700 км, середні витрати пального комп показує 7,3 л/км
До особливостей можна додати достатньо гучну роботу кондиціонера, в салоні чутно його включення (виробник стверджує, що так має й бути).
Крім того, інколи, має місце наявність незначної вібрації кузова, що створює не дуже приємні відчуття, але в інших відгуках я також читав про це, тому не дуже переймаюся.
Решта в експлуатації - одне задоволення!

+2ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

wak, лишається тільки побажати подальшого безпроблемного користування!

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Suzuki SX4: Suzuki SX4. Осенние обновки
Suzuki SX4. Осенние обновки

В день, когда Париж увидел обновленную версию второго поколения Suzuki SX4, первая партия таких машин уже таилась в закромах украинского импортера марки. Однако показывать ее журналистам, по понятным причинам, не хотели. Но вот покрывала сдернуты, все тайное стало явным, и уже ничто не

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у SX4

Suzuki SX4 2012 Suzuki SX4 10.500$ 2012 87.000 км
Suzuki SX4 2012 Suzuki SX4 10.500$ 2012 87.000 км
Suzuki SX4 2012 Suzuki SX4 7.699$ 2012 171.000 км
Suzuki SX4 2009 Suzuki SX4 5.200$ 2009 153.000 км
смотреть все
объявления