Модельный ряд Suzuki

Отзыв о Suzuki SX4 2016 года


Автомобиль: Suzuki SX4 2016 г.в., внедорожник, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 13000 км, двигатель - 1.6 бензин
Автор: Антон (Украина, Киев)   16.03.2017
Расход в городе: 7.5 л/100км, по трассе: 5.7 л/100км, средний: 7.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 4
Общая оценка4.0

Катаюсь на своїй майже рік. Постараюсь коротко та лаконічно - машина виправдала мої очікування на 95%. А що ви хотіли від машини за 16 тис. у.е (+/-)? Шумка - це ті 5% мого не вдоволення (дійсно поскрипує панель та скло передніх дверей). Але ж це вирішується накладанням віброшумки - і все. З а ці гроші - це одна з найкращих пропозицій на ринку на сьогоднішній день. Місця в салоні реально вистачає - мій зріст 184 см - сам за собою сідаю без проблем. Регулярно їздимо з дружиною та маленькою дитиною (це я до того, що місця в багажнику комусь замало) - коляска, колиска, іграшки + 2-3 сумки в багажник поміщаються без проблем, також можливо опустити полицю нижче та розкласти задні сидіння. а хто хоче ще більше, то тоді треба універсал) Загалом місця в салоні реально більше ніж у деяких однокласників (і по ціні і по класу). За ці гроші отримуєте реальну альтернативу шкодам (октавіа/рапід), короллам та іншим. За те, що є в цій машині (у мене база) наприклад в тій же шкоді треба доплачувати (мультируль, круїз, підлокітник, можливо і задні склопідйомники).

Про кліренс - так, його з'їв захист картера, але його достатньо для наших реалій і для адекватної їзди (їжджу до тещі на Тернопільщину по поганим дорогам - ні разу (тьху*3) на кліренс не нарікав! Росхід, реальний - 5.6 - 5.9 по трассі при 120 км/год, 140 - 150 км/год - 6.5! по місту наразі БК показує 7.2 (10 л на 100 км - нахабна брехня!). Крісла зручні - передні, на задніх не їздив, але дружина не нарікала. Двигун тягне нормально, як на 1.6. А що треба очікувати від такого двигуна??? Це не машина для драгу і для гри в "шашки" на дорозі. Це "МАШИНА", адекватна, з адекватним цінником, та всім необхідним мінімумом по комплектації на сьогодні. Я не кажу що це сама класна тачка, що це самий вигідний варіант, але я машиною задоволений!

Плюсы автомобиля: Ціна/якість. Росхід палива! розміри (салон, багажник).

Минусы автомобиля: Шумоізоляція, зменшення кліренсу після встановлення захисту (не критично).

Совет покупателю: Хто хоче непогане авто за відносно невеликі гроші, для повсякденного використання та подорожей до тещі і на природу на шашлики і тд.- беріть. Знову ж повторю - проблема з шумоізоляцією вирішуєть за 1.5 - 2 тис. гривень! Також гарантований невисокий росхід палива при швидкості 100-120. АҐвтомобіль дійсно недооцінений сповна на нашому ринку...

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Wert  

"5.6 - 5.9 по трассі при 120 км/год"- це згори котився?))))

+6-2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Wert, "витрати пального впали до 6-6, 5 л на трасі (90-120)"
"За містом по БК 5,7 при 90-110"...
Друже, не полінився і прочитав твій відгук про твій же ж MG, цитати з якого привів вище... Чому ти дивуєшся??? Твоя тачка важча на 350 кг і на 0.2 л. більший об'єм. )))

+5ОТВЕТИТЬ  
99Maxim  

автор--молодец. Все правильно написал и честно. Расход реален.

ОТВЕТИТЬ  
Messer 48  

я так понимпю Сузуки в последней будке?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Мессер, дорестайл(13-16), якщо мова про це...

ОТВЕТИТЬ  
OLES777  

Народ, я не знаю як автор вираховував розхід топлива. РЕАЛЬНО 90-100км/год 5,8-6л, а 130-160км/год - 10л.

ОТВЕТИТЬ  
Doctrix  

На трассе всегда еду 100-120 не более, расход 5.6-5.8 л в зависимости от времени года, зимой больше. Шум от колес присутствует, от ветра нет. Кстати многие люди удивляются расходу не понимая что японцы максимально облегчили авто, даже компоненты двигателя. Вы когда первый раз откроете дверь СХ4 можно подумать что она сделана из тонкого листа железа, но это очень обманчивое впечатление - это одна из самых безопасных машин и по EURONCAP и по другим тестам. К минусам лично по своим ощущением - это передние стеклоподъемники и уплотнительные резинки к ним(у меня базовая комплектация). Они реально прям просят шумоизоляции(примерно 1000 грн дверь из хороших материалов у нас в Харькове) и задняя полка багажника(решается за 20 грн покупкой и поклейкой резинок для дверных ножек, чтобы на ямах не билась о пластик. По всему прочему не буду загадывать тьфу тьфу тьфу, но авто сел и с комфортом поехал.

+2-2ОТВЕТИТЬ  
buddha.san  

Владею 2 года дорестайлом. Полный привод, вариатор - трасса 6.7-6.8 литра, меньше не было (110кмч). Средний расход по калькулятору топлива за 2 года - 9.15 литра (90% город за все время). Мое мнение - япошки местами да приврали - ПП явно дает не меньше поллитра к расходу. Если убрать их, да было бы нормальное импортное неприсадочное топливо, да более комфортные и незагруженные маршруты движения - до 8литров на ПП версии вполне реально. Но никак не 7.5 паспортных. В целом - расход на этом авто в наибольшоей степени зависит от маршрута, стиля и средней скорости движения по городу.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Suzuki SX4: Mitsubishi ASX vs Suzuki SX4
Mitsubishi ASX vs Suzuki SX4

И вновь редакции InfoCar.ua не дает покоя пара японских кроссоверов! На этот раз компактных: хорошо известному Mitsubishi ASX будет противостоять новичок - Suzuki SX4 (он же S-Cross) второго поколения, с которым мы уже успели немного познакомиться. Нам такая дуэль показалась весьма интересной, и как оказалось, посетители нашего сайта также очень часто сравнивают эти автомобили между собой. Вот мы и решили

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у SX4

Suzuki SX4 2012 Suzuki SX4 10.500$ 2012 87.000 км
Suzuki SX4 2012 Suzuki SX4 10.500$ 2012 87.000 км
Suzuki SX4 2012 Suzuki SX4 7.699$ 2012 171.000 км
Suzuki SX4 2009 Suzuki SX4 5.200$ 2009 153.000 км
смотреть все
объявления