
Отзыв о Suzuki SX4 2015 года

Информация от владельца
Оценка авто
Пересів з хечбека Ніссан Тііда, враження добрі, але є ОДНЕ ВЕЛИКЕ АЛЕ. Одним з критеріїв вибору тої автівки був високий кліренс, а Я ЗАЧІПАВ захистом ями, які вільно проїжджав на Тіідді. Зателефонував щойно до пана директора і висловив претензії. Казав - будемо розбиратися. Бо він гарантував, що захист не знизить кліренса, а тут такий облом. Завтра поміряю, але щось мені здається чи він не до 12 в тому місці впав. Не треба тоді мені такого захисту!!!
ПЕС. А решта враження дуже приємні, хоча ще з багатьма моментами треба буде розбиратися.
Плюсы и минусы автомобиля
Плюсів багато, напишу колись детально.
Захист дуже знизив кліренс!!! Я ЗАЧІПАВ захистом ями, які вільно проїжджав на Тііді.
Совет покупателю
Треба тестувати.
Через 5 мес. и 8 дней Jurij S дописал: На спідометрі вже майже 10000 км. Від машинки враження дуже позитивні, може трохи у динаміці є нюанси, але то таке - не на гонки автівку купляв. 1. Дуже задоволений з комплектації - я на тому колись не знався, а тепер спробував і оцінив. Бо автоматичне світло і автоматичний чуйнік дощу - то гарна справа. Дуже задоволений з світла на тій машинці - денні ходові вогні - файно! Зручно з флешкою на музику, зручно з дзеркалами, які можна притуляти. І багато чого іншого - бо GLX комплектація. 2. Машинка насправді дуже економна - траса 4,8, місто - 8,0. 3. З кліренсом врегулювалося - чуть акуратніше їду і все ОК. Далі буде.
Через 58 мес. и 5 дней Jurij S дописал: машинка файна. Але влітку при високій температурі дуже негарно двері скриплять... Кхм. І нема на то ради. На сервісі офіційному кажуть, що то тому, що заощадили на металі, а дали щось там пластмасове.
Обсуждение отзыва
Удивительно! Как люди умудряются покупать автомобиль стоимостью около 18000$ не изучив ТТХ, не почитав отзывы, и не тестируя его, а затем еще и жалуются на возникшие при эксплуатации открывшиеся недочеты. Это же не коробка конфет из супермаркета! Хотя при покупке, я и там смотрю на дату изготовления, срок годности, состав и калорийность продукта, хотя у каждого свои критерии отбора
+3-5ОТВЕТИТЬ
Юрій, повідомте чим закінчилась історія з кліренсом? Скільки см кліренс з захистом?
+1ОТВЕТИТЬ
Юрію, дуже співчуваю стосовно кліренса. Я б на вашому місці навіть незнаю... Дивився тест нової вітари https://www.youtube.com/watch?v=HU_FVuI5hfg гляньте з 13ї хвилини. Це просто капець. Це ніфіга не кроссовер. А у SX4 під захистом ще менше. Машинка класна, але це звичайний С-клас. Тільки дорожчий за конкурентів. Не взнавали дорого підняти машину?
+2ОТВЕТИТЬМерял на своей, в самой низкой точке клиренс 165 см, защиту ставили на официальном СТО Альфа плюс в Харькове. Защитой еще не цеплялся нигде, хотя поездки на природу летом бывали. Возможно, вам нужно пересмотреть свое отношение к возможностям городского кроссовера на бездорожье и проезжать ямы несколько мягче? Как по мне, то тут не вина авто, а больше того кто им управляет. Безусловно, рамный внедорожник не замечает ям, но вы же взяли SХ4 правда?
-1ОТВЕТИТЬ