Модельный ряд Suzuki

Отзыв о Suzuki SX4 2018 года


Автомобиль: Suzuki SX4 2018 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Полный привод , пробег - 26000 км, двигатель - 1.6 газ
Автор: Анатолій (Украина, Лубны)   24.11.2020
Расход в городе: 9.7 л/100км, по трассе: 9.0 л/100км, средний: 9.2 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

Автомобілю 2.5 років 26000км. пробіг. ГБО-4. Динаміка руху значно краще розхід менше. Газ на потужність не впливає. Коробка автомат. Максимальна швидкість 180 км.час - зразу починає воняти горілим типу ебоніту. 150 - без проблем. Коли на задньому ряду 3 чоловіки - пробиває на ямах підвіску і знижується кліренс до небезпечного. Чіпляає заднім мостом за різні виступи. Поставив проставки 30 мм. на зад. Проблеми не стало. Також в замку запалення не передбачено захисту від заводу заведеного двигуна. Буває UPS! Поставив захисне реле і стало гуд. Розумію що втрачаю гарантію, але ГБО встановлене також не в дилера! Дратують скрипи дверей скла і в торпедо! Туди ще не добрався! Про авто в загальному не жалкую. Як би відмотати на зад, взяв би цьго ж автомобіля. До речі це в мене 6 авто -4 із салону. Проблем з фарбою не виявив- зачепив крило за дошку із цвяхом то до металу не продрало.

Плюсы автомобиля: Комфорт. Простір. Малошумне авто. Є запчастини на любий вибір. Економний! Гарне світло.

Минусы автомобиля: Скрипи торпедо і дверей. Задня дверка іноді закриваються не з першого разу. Запобіжники незручно заховані глибоко над педаллю тормоза.

Совет покупателю: Гарний вибір в цьому ціновому сегменті.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Wert  

Газ зменшує динаміку завжди- фізика

+3-3ОТВЕТИТЬ  
Azazello  

Wert, вы правы, но если гбо установлена людьми у которых руки растут из плечей, то особой разницы в динамике не будет

+2ОТВЕТИТЬ  
Wert  

Azazello, занадто великої різниці не буде, проте якщо їздиш динамічно вона помітна. Але фраза "Динаміка руху значно краще розхід менше" це щось. БО: динаміка руху менша і витрати , в порівнянні з бензином, явно більші. А от вартість газу менша- особливо в першому півріччі. Сам обслуговую і налаштовую ГБО

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Автор отзыва  

Фізика це підручник і не аксиома. В даному випадку це не працює. При переході на газ датчики кутів спалювання спрацюють тому що газ має набагато більше октанове число близько 98 - Хімія! В циліндри буде подаватися більше палива . Ступінь стисканняя більший бо газ не детонує. За рахунок підвищеного розходу палива буде компенсуватися потужність. Динаміка не страждає! Перевіряв , на затяжному некрутому підйомі з включним круізом 100 км.ч. переключився на газ, вуаля - нічого не змінилося окрім розходу на борт комп'ютері. Це Вам і фізика і хімія.

+2ОТВЕТИТЬ  
vdemeshko  

неудивительно что воняет горелым при скорости 180км/ч, учитывая что паспортная максимальная для версии с автоматом 170 ))

+2ОТВЕТИТЬ  
vdemeshko  

а для полноприводной с автоматом - 165 ))) расход на газу у Вас указан? радует что его не ставлю так как у меня по трассе 5.1-5.5 против Ваших 9л (у меня такая же комплектация и режим езды 110-130).. при 150 будет коло 6-6.2л

-3ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Suzuki SX4: Suzuki SX4. Осенние обновки
Suzuki SX4. Осенние обновки

В день, когда Париж увидел обновленную версию второго поколения Suzuki SX4, первая партия таких машин уже таилась в закромах украинского импортера марки. Однако показывать ее журналистам, по понятным причинам, не хотели. Но вот покрывала сдернуты, все тайное стало явным, и уже ничто не

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у SX4

Suzuki SX4 2012 Suzuki SX4 8.099$ 2012 170.000 км
Suzuki SX4 2009 Suzuki SX4 8.000$ 2009 115.000 км
смотреть все
объявления